Instrukcje obsługi sejfów

Wsparcie techniczne oraz informacje o zamkach i sejfach

Oferujemy dożywotnie wsparcie dla naszych klientów

Potrzebujesz pomocy? Napisz lub zadzwoń:

+48 506 116 555
contact

Sławomir Grzymkowski

Serwis i Reklamacje

Sejfy hotelowe – instrukcja obsługi

Sejfy w hotelu są nieocenionym narzędziem, które pozwala podróżnym zabezpieczyć swoje wartościowe rzeczy. Przedstawimy tu instrukcję obsługi sejfów hotelowych, aby ułatwić korzystanie z nich podczas Twojego pobytu w hotelu, apartamencie czy innym obiekcie noclegowym.

Rodzaje sejfów hotelowych

Istnieją dwa główne typy sejfów hotelowych:

Sejfy na kod PIN: to najpopularniejszy rodzaj sejfów do pokoju hotelowego. Otwierasz go osobistym kodem PIN, który sam wprowadzasz. Otwieranie i zamykanie sejfu jest bardzo proste, wystarczy postępować według instrukcji obsługi sejfu hotelowego. Oto przykładowe kroki (do każdego sejfu hotelowego dołączona jest instrukcja otwarcia/zamknięcia):

  • Zamykanie sejfu (za pomocą kodu składającego się z 3-6 cyfr): Należy zamknąć drzwi, wprowadzić kod własnego wyboru (3–6 cyfr), nacisnąć klawisz “CLOSE“. Sprawdzić, czy sejf jest zamknięty. Przy każdym zamknięciu sejfu można nadać dowolny, nowy kod.
  • Otwieranie sejfu: Należy wpisać kod, którym zamknięto sejf. Sejf otworzy się automatycznie. Pojawi się komunikat “OPEN“.

Przy nadawaniu kodu unikaj używania łatwo dostępnych numerów i ciągu kolejnych cyfr.

Sejfy na kartę magnetyczną: sejf otwierasz za pomocą karty magnetycznej. Instrukcja obsługi jest zazwyczaj umieszczona obok sejfu lub zostanie Ci przekazana przez personel hotelu. Ogólnie rzecz biorąc, korzystanie z takich sejfów jest prostsze niż z sejfów z kodem PIN. Wymaga to zazwyczaj tylko zbliżenia lub przesunięcia karty magnetycznej przez szczelinę.

Sejf w pokoju hotelowym – bezpieczeństwo korzystania

Gdy już wiesz, jak otwierać i zamykać sejf hotelowy według instrukcji obsługi PDF, ważne jest przestrzeganie kilku zasad dotyczących bezpieczeństwa:

  • Przechowuj tylko niezbędne przedmioty: nie przechowuj w sejfie wszystkich swoich wartościowych przedmiotów. Pozostaw rzeczy, których nie potrzebujesz na co dzień, takie jak paszport, małe ilości gotówki, laptop lub tablet.
  • Zabezpiecz swoje dokumenty podróżne: jeśli przechowujesz w sejfie paszport lub inne rzeczy, np. wydrukowany bilet, zrób wcześniej kopię zapasową tych dokumentów.
  • Zachowuj ostrożność z kodem PIN: nie udostępniaj swojego kodu PIN żadnym osobom, nawet personelowi hotelowemu. Jeśli z jakiegoś powodu musisz podać kod PIN pracownikom recepcji, zmień go przed wyjściem z hotelu.
  • Regularnie sprawdzaj zawartość sejfu: rób to, aby upewnić się, że wszystkie cenne przedmioty są na swoim miejscu.
  • Przedmioty o dużej wartości zdeponuj w sejfie lub skrytce na recepcji: jeśli takie rozwiązanie w danym obiekcie jest dostępne, warto z niego skorzystać. Sejfy depozytowe bądź skrytki dostępne w recepcji najczęściej mają zamontowane tzw. zamki bankowe i działają na zasadzie 4 oczu – zamek może zostać otwarty tylko wtedy, gdy zostanie użyty klucz recepcyjny i klucz gościa. Nikt bez Twojego klucza i Twojej wiedzy nie dostanie się do depozytu.

Problemy z sejfem

Jeśli masz jakiekolwiek problemy z sejfem, nie wahaj się skontaktować z personelem hotelowym. Może pomóc Ci w otwarciu sejfu lub rozwiązaniu innych problemów związanych z jego obsługą.

Sejf dopasowany do Twoich potrzeb
Zależy nam przede wszystkim na satysfakcji klienta z zakupionego sejfu. Weź pod uwagę nasze wskazówki i wybierz sejf idealnie odpowiadający Twoim wyobrażeniom i oczekiwaniom.
Skontaktuj się z naszymi specjalistami
+48 22 850 4045 lub zostaw kontakt
Chętnie Ci doradzimy!
Skontaktuj się z naszymi specjalistami